28 Haziran 2011 Salı

Çağrı merkezlerine üniversiteliler geliyor

Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi bünyesinde Türkiye'nin ilk ''Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Programı'' açıldı. 500 öğrencinin alınacağı programla sektördeki nitelikli eleman açığının kapatılması hedefleniyor.


ERZURUM - Atatürk Üniversitesi ile Turkcell Global Bilgi ve Turkcell Akademi arasında çağrı merkezi hizmetleri ön lisans programı iş birliği protokolü imzalandı.        
Turkcell Global Bilgi İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ersin Aydın, imza töreninde yaptığı konuşmada, sektörel uygulamalarla ilgili ders materyallerinin tasarlanması ve e-öğrenme bileşenlerinin hazırlanması konusunda üniversiteye destek vereceklerini söyledi.        

İKİ SENE SONRA 65 BİN İSTİHDAM Çağrı merkezi sektörünün Türkiye'de çok genç bir sektör olmasına rağmen hızla büyüdüğünü ve bugün 40 bin kişiye istihdam sağladığını belirten Aydın, 2013 yılında ise 65 bin kişinin sektörde istihdam edileceğinin öngörüldüğüne işaret ederek, ''Dolayısıyla, sektörde kalifiye eleman ihtiyacı büyük. Bu iş birliği gençlere iş imkanı verirken, yetiştirdiği kalifiye elemanlarla sektörün ihtiyacını da karşılayacak. İki yıl sonra programın ilk mezunlarını verecek olmasının heyecanını şimdiden yaşıyoruz'' dedi.        
Programa, 2011-2012 öğretim yılında, 500 öğrenci alınacak

Hiç yorum yok: